Plataformas 1   China g   EEUU g   Marrocos g   Mexico g
  (Shanghai)   (Miami)   (Casablanca)   (Ciudad de México)
               
  Peru g            
  (Lima)            

Información de mercados e cooperación

Poñense a disposición das empresas galegas servizos individualizados en destino co obxectivo de apoiar a súa acción nos mercados internacionais. Estes servizos distínguense polo seu carácter personalizado adaptado ás condicións e necesidades concretas da empresa.

Os tipos de servizos que se prestan dende as antenas son:

  • Información de mercado e apoio in-situ.
  • Prospección de mercado.
  • Identificación e seguimento de axentes de negocio: socios potenciais, clientes e distribuidores.
  • Elaboración de axendas.
  • Itinerario personalizado de internacionalización empresarial.
  • Apoio puntual en accións de promoción.
  • Seguimento de accións comerciais previas.

 Presentación Dirección/Equipo Antena

DirectorAntenaChina 1 AnalistaAntenaChina 1
Jesús Hernández
Director de Antena China
Vivian Yan Lian
Analista de Antena China

China, cunha poboación de 1.4 billóns, é a segunda maior economía no mundo,  é un mercado enorme de consumo e tamén é a base máis grande de produción mundial da maioría dos sectores.

Co desenvolvemento das últimas décadas, xa existe unha proporción considerable de cidadáns chineses que conta con poder adquisitivo suficiente para consumir produtos e servizos importados de alto valor, tamén China converteuse nun investidor importante nos proxectos internacionais, construción de infraestruturas, e agroalimentación por exemplo.

En China, IGAPE conta cunha oficina situada en Xangai con saída directa á parada de metro de Wunin Road (preto do famoso templo de Jing’An en Najing Road), como analista en antenas territoriais Españolas.

 Presentación Dirección/Equipo Antena

 DirectorAntenaPeru  
Emilio Guardia 
Director de Antena Perú
 

 Moitas son as características ou circunstancias que converten a Perú nun mercado atractivo para as empresas galegas.

De Perú é destacable o crecemento constante da súa economía na última década, que se viu posibilitado por varios factores. Entre eles, debeuse á continuidade nas políticas macroeconómicas que estabilizaron as finanzas públicas, a un baixo endebedamento do goberno, a promoción do crédito interno e a redución da inflación ao nivel de países avanzados. Os seus indicadores son mellores, en moitos termos, que outros países da rexión.

Así mesmo, cabe destacar que se foron levando a cabo un conxunto de medidas ligadas ao impulso do investimento público e acrecéntase o dinamismo da actividade privada.

Hai un incremento da clase media que leva aparellado un maior consumo interno de produtos de varios sectores que presentan un valor engadido.>

 Presentación Dirección/Equipo Antena

 DirectoraAntenaMEXICO  
Adriana Cao 
Directora de Antena México
 

Importancia de México para Galicia

Actualmente é un mercado potencial de 136 millóns de consumidores, é o 10° país máis poboado a nivel mundial e o 2° a nivel de América Latina, sendo o primeiro país de fala hispana no mundo.

México é o principal destino turístico de América Latina e o 7° país máis visitado do mundo, no ano 2019 recibíu 41.4 millóns de turistas internacionais.

México é a segunda economía de América Latina e a 15ª máis grande do mundo, e desde 1986, practica unha política de apertura ao comercio internacional.

Presentación Dirección/Equipo Antena

 DirectorEEUU  
Javier Pérez Palencia 
Director de Antena EE.UU.
 

EE.UU. primeira potencia económica

A economía dos EE. UU. cun produto interior bruto de 21,4 billóns de dólares en 2019, é a primeira do mundo. Forma un mercado de 328 millóns de consumidores que cunha renda  per  cápita de 62.480 dólares representa preto dun 24% da produción mundial. Segundo datos da  UNCTAD, en 2019 EE. UU. ocupou o segundo lugar como emisor de investimento (9,5% do total mundial) e foi o principal receptor de investimento estranxeiro (15,9% do total).

 Presentación Dirección/Equipo Antena

 DirectorAntena Marruecos  Analista Marruecos
David Garay 
Directora de Antena Marrocos
Zineb Goumri
Analista de mercado Marroco

ÁFRICA Novas Perspectivas

A economía africana presenta unhas perspectivas bastante favorables para os próximos anos. Segundo o informe Global Economic Prospects do Banco Mundial, o crecemento económico de África acelérase, cunha taxa de crecemento do 3,4% no 2019 e do 3,7% no 2020-21.

O continente, onde existe a maior zona de libre comercio do mundo, a área Continental Africana de Libre Comercio ( AfCFTA), cun mercado de 1.200 millóns de habitantes, está preparado para crear unha traxectoria de desenvolvemento completamente nova, aproveitando o potencial dos seus recursos e a súa poboación.

Doutra banda, África é un foco de máximo interese para o investimento exterior desde todo o mundo. No transcurso do último exercicio, o continente africano esquivou a diminución global do investimento estranxeiro directo a medida que os fluxos dirixidos á rexión experimentaron un incremento interanual do 11%, elevándose a 46.000 millóns de dólares (40.750 millóns de euros ao cambio actual), segundo o ‘Informe de Investimento Mundial’ da Conferencia das Nacións Unidas sobre Comercio e Desenvolvemento (UNCTAD).