Cursos de formación dirixidos a empresas para a mellora activa nos entornos persoas/tecnoloxías/innovación creativa - Formación en empresas saudables

Formación en empresas saudables

Para satisfacer a necesidade de fomentar a cultura da organización/empresa saudable, promovendo hábitos que permitan conseguir organizacións sas, saudables e sustentables, plantexamos esta proposta formativa, impartida pola empresa ÁREAS DE FORMACIÓN ESTRATÉGICA, S.R.L., centrada nos seguintes módulos:

  • Liderado saudable, ten como obxectivo descubrir a importancia do traballo en equipo nas organizacións, adquirir habilidades para desenrolar e participar en equipos de traballo eficientes, orientar pautas de comportamento favorables ao resultado final e reflexionar sobre a relación responsable- colaborador.
  • Linguaxe saudable, ten como obxectivo empregar unha linguaxe positiva e eficaz, eliminar expresións non desexables e substituílas por expresións positivas, empregar técnicas de comunicación positiva e diferenciar persoas con alta e baixa habilidade social.
  • Creatividade e solucións de problemas para reducir o distrés, ten por obxectivo desenrolar o potencial creativo, obter o máximo rendemento do capital intelectual de todos os integrantes do equipo, xerando e implementando ideas creativas e innovadoras.

Obxectivo e enfoque

Os talleres serán presenciais e aplicaranse metodoloxías didácticas que fomenten a aprendizaxe activa e dinámica por parte dos/as participantes.

Destinatarios da formación
Persoal en activo en empresas galegas ou con centro de traballo en Galicia: profesionais con experiencia directiva ou xefes/as de unidades organizativas; coordinadores/as de proxectos, encargados/as ou mandos intermedios e, en xeral, aqueles que queiran desenvolver e optimizar a súa capacidade para dirixir persoas.

Cursos de formación dirixidos a empresas para a mellora activa nos entornos persoas/tecnoloxías/innovación creativa - Formación en Design Thinking

Formación en Design Thinking


Obxectivo xeral

Presentar as características do movemento maker, a cultura da colaboración e a innovación aberta, transmitindo algunhas das ferramentas e metodoloxías máis avanzadas a nivel mundial para innovar como o Design Thinking. Dun modo fundamentalmente práctico, trasladaranse aos participantes as ferramentas nos campos da creatividade, a innovación, a comunicación, e a análise do usuario e a intelixencia emocional.

Obxectivos específicos

  • Coñecer e comprender qué é o movemento maker
  • Coñecer e comprender qué é a cultura da colaboración
  • Coñecer e comprender qué é a innovación aberta
  • Identificar os factores clave para innovar
  • Desenvolver a capacidade de búsqueda de áreas de mellora.
  • Coñecer e aplicar as principais técnicas de análise do usuario/empleado/cliente
  • Coñecer e aplicar as principais técnicas de creatividade
  • Coñecer e integrar o Design Thinking como ferramenta para a innovación
  • Integrar o feedback como ferramienta de mellora continua
  • Coñecer e aplicar as principais técnicas para o testeo de produtos ou servizos

A formación estará impartida pola empresa DESIGN THINKERS & MAKERS, S.L., e divídese en 3 partes, a primeira a nivel básico, onde se transmiten conceptos xerais sobre innovación e Design Thinking, a segunda a nivel avanzado, donde a través da metodoloxía se traballa sobre un caso real e a terceira onde se testean as innovacións realizadas para poder melloralas.


Destinatarios da formación
Profesionais en activo en empresas galegas ou con centro de traballo en Galicia.

Cursos de formación dirixidos a empresas para a mellora activa nos entornos persoas/tecnoloxías/innovación creativa - Formación en Robótica e Robótica Colaborativa

O alumno obterá nocións básicas sobre robots industriais, coñecerá a súas capacidades e aplicacións, será capaz de mover manualmente o robot e executar programas básicos. Esta formación, impartida pola empresa LEDISSON AIT, S.L. pode proporcionar unha versatilidade ao traballador que aumente a súa empleabilidade.

Destinatarios da formación

Traballadores usuarios actuais de robots ou próximos a selo e traballadores programadores de software non robótico. Teñen que ser profesionais en activo en empresas galegas ou con centro de traballo en Galicia.

Xornada de Social selling e comercio electrónico: apoios do IGAPE á dixitalización

O comercio electrónico e o “social selling” é ao tempo un reto e unha oportunidade para as empresas. Esta xornada pretende aportar claves de implementación a través da guía do experto Alex López (un dos 20 mellores “influencers” de social selling a nivel mundial) e das experiencias de empresas galegas. Presentaranse ademáis apoios postos en marcha polo IGAPE para a dixitalización, que poden ser aplicables nestes contextos.

xornada-dixPrograma:

  • 10.00 h Presentación da xornada
  • 10.10 h Mesa redonda: o comercio electrónico nas PEMEs
    • Tendeus - José Ramón García
    • Recambios Frain – Francisco Dorado
    • Conservas Daporta – Alejandro Daporta
    • Lolita moda – Juan Carlos Millán
    • Filament2print - Lorenzo Mandayo
  • 11.30 h Axudas do IGAPE á dixitalización
    • Área de Competitividade - IGAPE
  • 12.00 h Café - Networking
  • 12.30 h KEYNOTE SPEAKER
    • Charla-coloquio “Redes Sociais e Optimización de proxectos de venta”
    • Álex López - Profesor de Linkedin & Social Selling
  • 14.00 h Fin da xornada

 

[ Inscrición neste link

Ou ben no email:  Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

[ Descargar programa ]